Distances līgums


1. Definīcijas

1.1. Pakalpojuma sniedzējs: SIA “Lartvijasmernieks.lv”, Reģ.Nr. 40003783960, juridiskā adrese: Rīga, Eduarda Smiļģa iela 2A, LV-1048, Tālrunis: +371 29 458 029, epasts: info@latvijasmernieks.lv.

1.2. Pakalpojuma saņēmējs: Fiziska vai juridiska persona, kuru pārstāv attiecīgā pakalpojuma distances pieteicējs.

1.3. Puses – Pakalpojuma sniedzējs un Pakalpojuma saņēmējs.

1.4. Vietne – Pakalpojuma distances pieteikšanas kanāls: pakalpojuma pieteikšana, izmantojot tiešsaistē pieejamu informācijas resursu – Pakalpojumu sniedzēja tīmekļa vietni https://www.latvijasmernieks.lv.

1.5. Pakalpojums – attiecīgais vai attiecīgie Vietnē norādītie pakalpojumi (Vietnes sadaļa - https://www.latvijasmernieks.lv/merniecibas-geodezijas-pakalpojumi)

1.6. Pakalpojuma informācijas pieprasījums – Pakalpojuma saņēmēja pieprasījums veikt noteikta veida darbības Pakalpojuma sniedzējam, aprēķinot ar konkrēto Pakalpojumu saistītos būtiskos apstākļus – konkrētā Pakalpojuma izmaksas un iespējamos izpildes laikus (Pakalpojuma izpildes sākumu un ilgumu) un ar attiecīgo Pakalpojumu saistītos papildus apstākļus un riskus. Pakalpojuma informācijas pieprasījums var radīt nepieciešamību noslēgt Papildus vienošanos un saņemt noteiktu Pakalpojuma maksu tad, ja Pakalpojuma sniedzējam Pakalpojuma informācijas pieprasījums rada vai paredzami var radīt papildus izmaksas.

1.7. Pakalpojuma maksa – Pakalpojuma sniedzēja noteikta samaksa par pakalpojumu, neatkarīgi no maksājuma sadalījuma (pilnīga vai daļēja priekšapmaksa vai pēcapmaksa).

1.8. Papildus vienošanās – vienošanās starp Pusēm par Pakalpojuma izpildi par noteiktu Pakalpojuma maksu, ņemot vērā ar Pakalpojumu saistīto informāciju un Pakalpojuma maksas samaksa kārību. Papildus vienošanās saturs ir atkarīgs no Pakalpojuma veida un Pakalpojuma informācijas pieprasījuma izpildes laikā konstatētajiem ar Pakalpojuma izpildi saistītajiem apstākļiem.


2. Līguma priekšmets

2.1. Šis Distances līgums ir noslēgts starp Pakalpojuma sniedzēju un Pakalpojuma saņēmēju, ņemot vērā Pakalpojuma saņēmēja gribu, kuru tas, apzinoties ar Distances līgumu saistītās tiesības un pienākumus, ir paudis izmantojot Vietnē pieejamos gribas paušanas elementus un sniedzot savu informāciju, tajā skaitā, personas datus, Pakalpojuma sniedzējam.


3. Pušu tiesības un pienākumi

3.1. Ar Distances līguma nosacījumu pieņemšanu rodas:

3.1.1. tiesības Pakalpojuma sniedzējam apstrādāt no Pakalpojuma saņēmēja saņemto informāciju, kā arī patstāvīgi iegūt informāciju no citiem avotiem, lai izpildītu Pakalpojumu vai Pakalpojuma informācijas pieprasījumu, informācija, kas attiecas uz fizisko personu datu apstrādi pieejama Vietnes sadaļā https://www.latvijasmernieks.lv/privatuma-politika.

3.1.2.tiesības Pakalpojuma saņēmējam saņemt no Pakalpojumu sniedzēja informāciju par Pakalpojumu, atbilstoši Pakalpojuma informācijas pieprasījumam.


3.2. Citas tiesības un pienākumi Pusēm rodas tikai pēc noteiktas Pakalpojuma maksas saņemšanas, kuras apmēru un maksāšanas kārtību, izvērtējot ar Pakalpojuma sniegšanu saistītos apstākļus, nosaka Pakalpojuma sniedzējs.


3.3. Pakalpojuma sniedzējam pienākums (saistības) izpildīt Pakalpojumu rodas tikai pēc Papildus vienošanās noslēgšanas – spēkā stāšanās. Papildus vienošanos var noslēgt:

3.3.1.Klātienē parakstot papīra formā;

3.3.2.Attālināti, parakstot ar drošu elektronisko parakstu;

3.3.3.Attālināti, veicot noteiktu samaksu un norādot Papildus vienošanās identifikatoru, atbilstoši Papildus vienošanās noteikumiem.


3.4. Pirms Papildus vienošanās noslēgšanas (pieņemšanas) Pakalpojuma saņēmējs ar to iepazīstas klātienē Pakalpojuma sniedzēja norādītā vietā un laikā vai saņem distances veidā pa Pakalpojuma saņēmēja Vietnē norādītajiem sakaru kanāliem, piemēram, epastu.


3.5. Papildus vienošanās nosūtīšana vai iepazīšanās klātienē, tiesiskas sekas Pusēm nerada.


3.6. Papildus vienošanās spēkā stāšanās nodrošinošās darbības ir jāveic 2 (divu) kalendāro nedēļu laikā no iepazīšanās vai nosūtītas (saņemšanas) brīža, vai arī Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības vienpusēji mainīt Papildus vienošanās projektu.


3.7. Ar Pakalpojuma izpildi saistītie fizisko vai loģiskie informācijas nesēji un pati informācija nav uzskatāma par atsevišķām precēm – pilnīga Pakalpojuma izpilde, atkarībā no Pakalpojuma veida, var ietvert arī attiecīgo informācijas vienību un nesēju radīšanu, par ko Puses detalizēti vienojas Papildus vienošanā.


4. Atteikuma tiesības

4.1. Pakalpojuma saņēmējam, ja Pakalpojuma saņēmējs ir fiziska persona un atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajiem kritērijiem, ir patērētājs, var būt atteikuma tiesības.

4.2. Pakalpojuma saņēmējam nav tiesības atteikties no pilnībā sniegta pakalpojuma.

4.3. Pakalpojuma saņēmējam ir tiesības atteikties no pakalpojuma, kura izpilde ir uzsākta, taču atteikuma tiesību realizācija par izpildīt uzsāktu pakalpojumu rada prasījuma tiesības Pakalpojumu sniedzējam par faktiski sniegtā pakalpojuma izdevumu atlīdzināšanu. Piemēram, no Pakalpojuma informācijas pieprasījuma izpildes tikai veicot ar attiecīgā pakalpojuma izpildes sākšanu un turpināšanu līdz atteikuma tiesību realizācijas brīdim saistīto izdevumu segšanu. Pakalpojuma sniedzējs patur tiesības atteikt Pakalpojuma saņēmējam izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja atteikums par Pakalpojumu tiek veikts mazāk kā 48h pirms Pircēja izvēlētā Pakalpojuma izmantošanas laika